اكاديمية قادة اوريفليم مصر
اهلا وسهلا ............
هذا المنتدي انشيء لخدمتكم - فساهموا للنهوض به اذا كنتم زائرين وتريديون الانضمام لا تترددوا- حعرفك ازاي تقدروا تستفيدوا من منتجات اوريفليم وكمان لو عايزين تكونوا شجرة وتكسبوا من اوريفليم حساعد ولو عايزين منتجات بسعر العضوية او اقل حوفرهالك وكمان هدايا قيمة للطلبات وهدايا للمتميزين

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اهلا وسهلا ............
هذا المنتدي انشيء لخدمتكم - فساهموا للنهوض به اذا كنتم زائرين وتريديون الانضمام لا تترددوا- حعرفك ازاي تقدروا تستفيدوا من منتجات اوريفليم وكمان لو عايزين تكونوا شجرة وتكسبوا من اوريفليم حساعد ولو عايزين منتجات بسعر العضوية او اقل حوفرهالك وكمان هدايا قيمة للطلبات وهدايا للمتميزين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تعالى بينا نصفي قلوبنا ونعيش مع القران والسنة

تعالى بينا نصفي قلوبنا ونعيش مع القران والسنة Empty تعالى بينا نصفي قلوبنا ونعيش مع القران والسنة

مُساهمة من طرف symo أبريل 4th 2010, 22:28

بسم الله الرحمن الرحيم مين فينا مش شايل هام معندوش الم في قلبه بس مش قلم الحب والغرام زي مهتفتكرو بس قلم البعد عن الله البعد عن الخالق الكريم الطيب الغفور سعات كلنا بنحس بوجع بخنقة صح رد عليا وقول صح لاننا كلنا ربنا خلقنا كلنا محتجله بنتعب لو بعدنا عنه صح يبقا لازم نرجعله ونتوب ليه ممكن اخويا واختي تدعو ورايا الدعاء ده دعاء التوبه قول ورايا الهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ماستطعط اعوذ بك من شر ماصنعط ابوء لك بنعمتك علي وابوء بذنبي فاغفر لي فانه لايغفر الزنوب الا انت يالله ماحلى كلام الله يطيب القلب يبكي العين الهم اجعلنا من احبابه ومن اهل جنته قولو امين

symo
اوريفليمي متميز

عضوية اوريفليم : كود 767417

- مواضيع مماثلة